Zamówienia publiczne


Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn.: Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa – edycja 2021”

22‑06‑2021 14:14:06
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o udzieleniu zamówienia na usługi społeczne, przedmiotem których jest Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu w miejscu ich zamieszkania na terenie gminy Wieluń w 2021 roku

05‑01‑2021 12:55:59

Wieluń, dnia 31 grudnia 2020 r.

Informacja o udzieleniu zamówienia
na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości od 30 000 euro do 750 000 euro
(zgodnie z art. 138 o ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych)

w postępowaniu nr OPS.271.164.2020 pn. Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu w miejscu ich zamieszkania na terenie gminy Wieluń w 2021 roku udzielono zamówienia Wykonawcy:

Łódzki Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
ul. Wysoka 44
90-037 Łódź

Okres obowiązywania umowy 1.01.2021 r. – 31.12.2021 r.

Wartość zamówienia – 552 000 zł

 

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu
Katarzyna Tasarz

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
36KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne

20‑11‑2020 10:45:51

Wieluń, 20 listopada 2020 r.

Nr sprawy: OPS.271.164.2020

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na usługi społeczne

zwane dalej „Ogłoszeniem”, przedmiotem których jest „Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu w miejscu ich zamieszkania na terenie gminy Wieluń w 2021 roku.”

  1. Informacje ogólne.

Zamawiający: Gmina Wieluń, pl. Kazimierza 1, 98-300 Wieluń, NIP 832-19-61-078, w imieniu której działa Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu, ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń, reprezentowany przez Kierownika Ośrodka – Katarzynę Tasarz;

Zaprasza

do składania ofert w ramach postępowania prowadzonego zgodnie z przepisami art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1876) o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 138g. ust. 1 oraz Zarządzeniem Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu Nr 53 z dnia 2 listopada 2018 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych na usługi społeczne w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wieluniu, na realizację zadania publicznego pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu w miejscu ich zamieszkania na terenie gminy Wieluń w 2021 roku.”

  1. Przedmiot zamówienia.

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych na rzecz mieszkańców gminy Wieluń, wskazanych przez Zamawiającego, w miejscu ich zamieszkania. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia) i zapisami projektu umowy (załącznik nr 5 do niniejszego Ogłoszenia).
  2. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części zamówienia podwykonawcom - przedmiot zamówienia Wykonawca wykona siłami własnymi.
  3. Termin realizacji: od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
  1. Informacje o warunkach udziału w postępowaniu.

    1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
  1. nie podlega wykluczeniu,
  2. świadczy usługi opiekuńcze,
  3. posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie usług opiekuńczych lub dysponuje koordynatorem posiadającym doświadczenie w wykonywaniu usług opiekuńczych - mającym udokumentowane minimum 2-letnie zatrudnienie w podmiocie świadczącym usługi opiekuńcze bezpośrednio przy wykonywaniu tych usług, tj. w charakterze koordynatora lub opiekuna,
  4. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i koordynatorem, który będzie kontrolował i nadzorował proces realizacji usług opiekuńczych na terenie gminy Wieluń oraz posiadał co najmniej dwuletnie doświadczenie w koordynowaniu i nadzorowaniu usług opiekuńczych, a także jest osobą niekaraną,
  5. skieruje do realizacji usług osoby posiadające kwalifikacje lub doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, posiadające wykształcenie przynajmniej podstawowe, sprawne fizycznie i intelektualnie, posiadające stan zdrowia pozwalający na świadczenie usług opiekuńczych (w przypadku zatrudnienia przez wykonawcę osób z orzeczoną niepełnosprawnością  konieczne będzie przedstawienie świadectwa wystawionego przez lekarza medycyny pracy potwierdzającego ich zdolność do świadczenia usług).
  6. dysponuje biurem na terenie Gminy Wieluń.

  1. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów.

    1. Wypełniony i podpisany, przez osobę lub osoby upoważnione do podpisywania, Formularz Ofertowy (załącznik nr 2).
    2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4).
    3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zadania wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i ich doświadczeniu (załącznik nr 3).
    4. Zaświadczenie o niekaralności Wykonawcy (jeśli jest to osoba fizyczna) i koordynatora.
    5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 6).
  2. Opis sposobu obliczenia ceny i warunki płatności.

    1. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz z warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Cenę należy wyliczyć, stosując w tym celu własną kalkulację, uwzględniając wszystkie składniki mające wpływ na ostateczną cenę 1 godziny świadczenia usług oraz zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności koszt zatrudnienia personelu i wzrost płacy minimalnej oraz minimalne stawki godzin przy umowie zlecenia, koszt przejazdu, koszt łączności, podatek VAT i inne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
    2. Ewentualne upusty i rabaty muszą być wliczone w cenę.
    3. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN liczbą i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    4. Cena powinna być przedstawiona jako wartość netto (bez VAT) oraz wartość brutto (z VAT). W przypadku zastosowania obniżonej wartości podatku VAT należy podać podstawę prawną.
    5. Podana w formularzu oferty cena służyć będzie do porównania złożonych ofert i nie będzie stanowić ostatecznego wynagrodzenia wykonawcy (rzeczywiste wynagrodzenie wykonawcy zależeć będzie od ilości faktycznie zrealizowanych godzin).
    6. Cena, jaką zamawiający zapłaci wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie zrealizowanej liczby godzin usług, przemnożona przez cenę jednostkową (za jedną godzinę). Pod pojęciem 1 godziny należy rozumieć rzeczywisty czas świadczenia usług (godzina zegarowa).
    7. Cena jednostkowa określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.
    8. Termin płatności ustala się na 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury lub rachunku.

  3. Informacja na temat zamówień, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

    1. Ofertę, ważną 60 dni, należy złożyć w terminie do 30 listopada 2020 roku do godziny 9:00 w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu, ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń osobiście bądź za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej.
    2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
    3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30 listopada 2020 roku o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.

  2. Sposób przygotowania oferty:

    1. Oferta musi zawierać wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3) i być kompletna, tj. zawierać wszystkie elementy wymagane w Ogłoszeniu i być zgodna z jego treścią.
    2. Wykonawca składa ofertę listownie lub osobiście w zamkniętej kopercie, na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu, ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń. Na kopercie należy zamieścić dane oferenta oraz dopisek: „Oferta na Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu w miejscu ich zamieszkania na terenie gminy Wieluń w 2021 roku - Nie otwierać przed dniem 30 listopada 2020 roku godz. 10:00.”
    3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia pisemnych wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
    4. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do podpisywania oferty.
    5. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty.
    6. Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    7. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.

  3. Kryteria oceny ofert:

Do wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria, przypisując im odpowiednią wagę procentową: cena - 100%.

  1. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO, informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Wieluniu przy ul. Okólnej 7, 98-300 Wieluń (dalej: MGOPS).
  2. Z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się drogą e-mail: iod@mgops.wielun.pl.
  3. Celem przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia w związku z zapytaniem ofertowym numer sprawy: OPS.271.164.2020, w tym rozpatrzenie nadesłanej oferty, przedmiot zamówienia: „Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu w miejscu ich zamieszkania na terenie gminy Wieluń w 2021 roku.”
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt. 3, odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, jedynie na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  5. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny dla przeprowadzenia postępowania ofertowego, a w sytuacji wyboru wykonawcy – przez czas trwania umowy zawartej między stronami i czas niezbędny do momentu przedawnienia wzajemnych roszczeń z tytułu wykonania umowy, wynikających z ogólnych przepisów prawa cywilnego i prawa zamówień publicznych.
  6. Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencja niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
  7. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych, sprostowania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO, a w przypadku ustania celu, dla którego były przetwarzane, prawo do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także zaprzestania przetwarzania.
  8. Podanie danych jest warunkiem ważności oferty i ewentualnego zawarcia umowy.
  1. Uwagi końcowe:

    1. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważnione są:
      1. w sprawach merytorycznych – Elżbieta Sołtysiak, tel. 43 843 43 22,
      2. w sprawach proceduralnych – Sylwia Kielan, tel. 43 886 07 50.
    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
      1. zmiany terminu składania ofert;
      2. uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
      3. poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą wykonawcy;
      4. odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami Ogłoszenia.
    3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Wieluń do zawarcia umowy.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania.

  2. Załączniki:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyniku postępowania ogłoszonego dnia 2 października 2020 r.

15‑10‑2020 13:54:41

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki SpołecznejProgram „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2020

Numer sprawy: OPS.271.130.2020

W  terminie określonym w przeprowadzonym Zapytaniu Ofertowym dla zadania pn.: „Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa”- edycja 2020  złożona została jedna oferta. Zamawiający stwierdza, że oferta Wykonawcy – Pani Anny Werbickiej, Usługi Gospodarczo – Opiekuńcze, ul. Krakowskie Przedmieście 4/4, 98-300 Wieluń, spełnia warunki udziału w postępowaniu i wymagania stawiane przez Zamawiającego oraz jest zgodna z treścią Zapytania Ofertowego.

 

15 października 2020 roku, Wieluń

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe

02‑10‑2020 14:48:33

Logo Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

 

 

 

Program „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2020


 

Wieluń, dnia 2 października 2020 r.


 

Numer sprawy: OPS.271.130.2020


 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu,
z siedzibą przy ul. Okólnej 7, 98-300 Wieluń, 
działający w imieniu Gminy Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń

ZAPRASZA

do złożenia oferty na zadanie pn.: „Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa”- edycja 2020

(o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych  - Dz. U. z 2019 r. poz.1843 z późn. zm.)


 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa”- edycja 2020, tj. opieki nad osobą niepełnosprawną, niesamodzielną na czas nieobecności opiekuna faktycznego w miejscu zamieszkania osób niepełnosprawnych. Opieka wytchnieniowa ma za zadanie odciążenie członków rodzin lub opiekunów poprzez wsparcie ich w codziennych obowiązkach lub zapewnienie czasowego zastępstwa.

2. Przewidywana maksymalna liczba godzin do realizacji świadczeń usługi opieki wytchnieniowej w ramach w/wym. Programu wynosi 1440.

Planowana liczba osób objętych wsparciem w ramach usługi opieki wytchnieniowej Programu „Opieka wytchnieniowa”- edycja 2020 wynosi 6 osób.

3. Częstotliwość świadczenia usług jest uzależniona od zgłoszonego zapotrzebowania przez opiekunów faktycznych.

Ze względu na specyfikę zamówienia, faktyczna liczba godzin w/wym. usług będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób wymagających pomocy w w/wym. formie usługi. Dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, za niewyczerpanie zakresu przedmiotu zamówienia.

4. W przypadku, gdy środki przeznaczone na realizację zamówienia zostaną wyczerpane wcześniej niż termin wykonania umowy, wówczas nastąpi niezwłoczne rozwiązanie umowy.

5. Usługi opieki wytchnieniowej realizowane w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej mogą świadczyć:

  • osoby posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej/pielęgniarka lub innym, zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej (wynikających z Karty zgłoszenia do Programu Opieka wytchnieniowa - edycja 2020);

  • osoby z wykształceniem przynajmniej średnim posiadające, co najmniej roczne doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.

6. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób objętych w/wym. usługami wraz  z ilością godzin świadczonej usługi, w oparciu Karty zgłoszenia do Programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2020.

6.1. Usługi będą wykonywane we wszystkie dni tygodnia w zależności od potrzeb.

6.2. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przedkładania po zakończeniu każdego miesiąca Karty realizacji Programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2020 której wzór został określony w załączniku nr 7.

6.3. Zamawiającemu przysługuje prawo do kontrolowania zleconych usług wraz z prowadzoną przez Wykonawcę dokumentacją dot. wykonywanych usług.

6.4. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić niezwłocznie Zlecającego o każdej rezygnacji przez podopiecznego z przyznanych mu usług, jak również o każdych innych przypadkach uniemożliwiających prawidłową realizację usług.

6.5. Usługa opieki wytchnieniowej musi być prowadzona z zachowaniem podmiotowości osób niepełnosprawnych oraz ich niezależności. Wykonawca poucza osoby zatrudnione przy wykonywaniu usług opiekuńczych o zakazie palenia tytoniu, spożywania alkoholu i innych substancji odurzających, o zakazie wprowadzania osób postronnych do miejsca wykonywania usług.

6.6. Wykonawca zapewnia osobom wykonującym usługi wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu świadczonej pomocy (rękawiczki, fartuchy itp.).

6.7. Osoba świadcząca usługi opieki wytchnieniowej zobowiązana jest do zapewnienia ochrony powierzonych danych, w szczególności danych osobowych związanych z procesem organizacji i świadczenia usług opieki wytchnieniowej (RODO).

7. Cena usług podana w ofercie pozostanie niezmienna przez cały okres realizacji umowy. Powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Godzina zegarowa usługi liczona jest jako faktycznie przepracowany czas u klienta, nie licząc czasu dojazdu do miejsca zamieszkania klienta.

7.1. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca XII, za który rozliczenie następować będzie do 25 grudnia.

7.2. Zapłata za faktycznie wykonane godziny usług będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia poprawnie wystawionej faktury/rachunku do MGOPS w Wieluniu.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

 

II. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO, informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Wieluniu przy ul. Okólnej 7, 98-300 Wieluń.

  2. Z inspektorem ochrony danych osobowych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wieluniu można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mgops.wielun.pl.

  3. Zakres przetwarzania danych: imię, nazwisko, adres prowadzenia działalności, NIP, nr rachunku bankowego i dane Państwa przedstawicieli.

  4. Celem przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku  z zapytaniem ofertowym na realizację zadania: Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach Programu  „Opieka Wytchnieniowa” – edycja 2020.

  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 4, odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych. Innymi odbiorcami mogą być jedynie podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

  6. Państwa dane przechowywane będą zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp przez okres czterech lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

  7. Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencja niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

  8. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych, sprostowania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO, a w przypadku ustania celu, dla którego były przetwarzane, prawo do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także zaprzestania przetwarzania.

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.

 

IV. OPIS WYMAGAŃ STAWIANYCH WYKONAWCY

W zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty:

  • które prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą bądź działalność regulowaną na podstawie odrębnych przepisów, której przedmiot pokrywa się z przedmiotem zamówienia,

  • mają personel posiadający odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia (zgodnie z pkt. I ppkt. 5) - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.


 

Dodatkowe wymagania – Klauzula społeczna:

Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę minimum 1 osoby do bezpośredniego świadczenia usługi opieki wytchnieniowej na rzecz osoby niepełnosprawnej/ osoby niesamodzielnej, na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

 

V. KRYTERIA WYBORU OFERTY

  • najniższa cena za 1 godzinę usługi, przy spełnieniu wymogów formalnych (100%).

 

VI. WYMAGANE DOKUMENTY

  • Wypełniony i podpisany, przez osobę lub osoby upoważnione do podpisywania, Formularz Ofertowy (załącznik nr 1).

  • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2).

  • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zadania wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/doświadczeniu (załącznik nr 3).

  • Zaświadczenie o niekaralności Wykonawcy (jeśli osoba fizyczna) i koordynatora.

  • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 4).

  • Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publicznych i prywatnych (załącznik nr 6).

  • odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (jeżeli dotyczy) lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu,

  • dokument zawierający upoważnienie do reprezentowania podmiotu w zakresie złożenia oferty oraz zawarcia w imieniu podmiotu składającego ofertę umowy z Gminą Wieluń (dotyczy podmiotów, które w dokumencie stanowiącym podstawę działalności nie posiadają informacji  o osobach upoważnionych do ich reprezentowania).

 

VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT

Ofertę należy złożyć w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wieluniu wyłącznie na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) w następujący sposób:

  1. osobiście,
    lub

  2. drogą pocztową na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu, ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń

w terminie do 12.10.2020 r. do godz. 10.00

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

 

VIII. OSOBA DO KONTAKTU W PRZEDMIOTOWEJ SPRAWIE

  • Sylwia Kielan – tel. (43) 886 07 50 – w sprawach proceduralnych

  • Elżbieta Sołtysiak – tel. (43) 843 43 22 – w sprawach merytorycznych


 

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Wieluniu
Katarzyna Tasarz

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyniku postępowania ogłoszonego w dniu 23.09.2020 roku

02‑10‑2020 14:42:48
Logo Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

 

 

 

Program „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2020


 

Numer sprawy: OPS.271.130.2020


 

Zapytanie Ofertowe dla zadania pn.: „Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa”- edycja 2020 nie zostało rozstrzygnięte ze względu na brak ofert.


 

2 października 2020 roku, Wieluń

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe na „Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa”- edycja 2020

23‑09‑2020 12:37:57

 

 

Logo Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

 

Program „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2020

 

Wieluń, dnia 23.09.2020 r.

 

Numer sprawy: OPS.271.130.2020                                                 

                                                                                                                  

ZAPYTANIE OFERTOWE

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu,
z siedzibą przy ul. Okólnej 7, 98-300 Wieluń, 
działający w imieniu Gminy Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń

ZAPRASZA

do złożenia oferty na zadanie pn.: „Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa”- edycja 2020

(o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych  - Dz. U. z 2019 r. poz.1843 z późn. zm.)

 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa”- edycja 2020, tj. opieki nad osobą niepełnosprawną, niesamodzielną na czas nieobecności opiekuna faktycznego w miejscu zamieszkania osób niepełnosprawnych. Opieka wytchnieniowa ma za zadanie odciążenie członków rodzin lub opiekunów poprzez wsparcie ich w codziennych obowiązkach lub zapewnienie czasowego zastępstwa.

2. Przewidywana maksymalna liczba godzin do realizacji świadczeń usługi opieki wytchnieniowej w ramach w/wym. Programu wynosi 1440.

Planowana liczba osób objętych wsparciem w ramach usługi opieki wytchnieniowej Programu „Opieka wytchnieniowa”- edycja 2020 wynosi 6 osób.

3. Częstotliwość świadczenia usług jest uzależniona od zgłoszonego zapotrzebowania przez opiekunów faktycznych.

Ze względu na specyfikę zamówienia, faktyczna liczba godzin w/wym. usług będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób wymagających pomocy w w/wym. formie usługi. Dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, za niewyczerpanie zakresu przedmiotu zamówienia.

4. W przypadku, gdy środki przeznaczone na realizację zamówienia zostaną wyczerpane wcześniej niż termin wykonania umowy, wówczas nastąpi niezwłoczne rozwiązanie umowy.

5. Usługi opieki wytchnieniowej realizowane w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej mogą świadczyć:

-  osoby posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej/pielęgniarka lub innym, zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej (wynikających z Karty zgłoszenia do Programu Opieka wytchnieniowa - edycja 2020);

- osoby z wykształceniem przynajmniej średnim posiadające, co najmniej roczne doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.

6. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób objętych w/wym. usługami wraz  z ilością godzin świadczonej usługi, w oparciu Karty zgłoszenia do Programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2020.

6.1. Usługi będą wykonywane we wszystkie dni tygodnia w zależności od potrzeb.

6.2. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przedkładania po zakończeniu każdego miesiąca Karty realizacji Programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2020 której wzór został określony w załączniku nr 7.

6.3. Zamawiającemu przysługuje prawo do kontrolowania zleconych usług wraz z prowadzoną przez Wykonawcę dokumentacją dot. wykonywanych usług.

6.4. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić niezwłocznie Zlecającego o każdej rezygnacji przez podopiecznego z przyznanych mu usług, jak również o każdych innych przypadkach uniemożliwiających prawidłową realizację usług.

6.5. Usługa opieki wytchnieniowej musi być prowadzona z zachowaniem podmiotowości osób niepełnosprawnych oraz ich niezależności. Wykonawca poucza osoby zatrudnione przy wykonywaniu usług opiekuńczych o zakazie palenia tytoniu, spożywania alkoholu i innych substancji odurzających, o zakazie wprowadzania osób postronnych do miejsca wykonywania usług.

6.6. Wykonawca zapewnia osobom wykonującym usługi wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu świadczonej pomocy (rękawiczki, fartuchy itp.).

6.7. Osoba świadcząca usługi opieki wytchnieniowej zobowiązana jest do zapewnienia ochrony powierzonych danych, w szczególności danych osobowych związanych z procesem organizacji i świadczenia usług opieki wytchnieniowej (RODO).

7. Cena usług podana w ofercie pozostanie niezmienna przez cały okres realizacji umowy. Powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Godzina zegarowa usługi liczona jest jako faktycznie przepracowany czas u klienta, nie licząc czasu dojazdu do miejsca zamieszkania klienta.

7.1. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca XII, za który rozliczenie następować będzie do 25 grudnia.

7.2. Zapłata za faktycznie wykonane godziny usług będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia poprawnie wystawionej faktury/rachunku do MGOPS w Wieluniu.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

 

II. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO, informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Wieluniu przy ul. Okólnej 7, 98-300 Wieluń.
  2. Z inspektorem ochrony danych osobowych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wieluniu można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mgops.wielun.pl.
  3. Zakres przetwarzania danych: imię, nazwisko, adres prowadzenia działalności, NIP, nr rachunku bankowego i dane Państwa przedstawicieli.
  4. Celem przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku  z zapytaniem ofertowym na realizację zadania: Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach Programu  „Opieka Wytchnieniowa” – edycja 2020.
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 4, odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych. Innymi odbiorcami mogą być jedynie podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  6. Państwa dane przechowywane będą zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp przez okres czterech lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
  7. Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencja niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
  8. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych, sprostowania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO, a w przypadku ustania celu, dla którego były przetwarzane, prawo do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także zaprzestania przetwarzania.

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

     od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.

 

IV. OPIS WYMAGAŃ STAWIANYCH WYKONAWCY

W zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty:

  • które prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą bądź działalność regulowaną na podstawie odrębnych przepisów, której przedmiot pokrywa się z przedmiotem zamówienia,
  • mają personel posiadający odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia (zgodnie z pkt. I ppkt. 5) - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Dodatkowe wymagania – Klauzula społeczna:

Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę minimum 1 osoby do bezpośredniego świadczenia usługi opieki wytchnieniowej na rzecz osoby niepełnosprawnej/ osoby niesamodzielnej, na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

 

V. KRYTERIA WYBORU OFERTY

  - najniższa cena za 1 godzinę usługi, przy spełnieniu wymogów formalnych (100%).

   

VI. WYMAGANE DOKUMENTY

  • Wypełniony i podpisany, przez osobę lub osoby upoważnione do podpisywania, Formularz Ofertowy (załącznik nr 1).
  • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
  • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zadania wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/doświadczeniu (załącznik nr 3).
  • Zaświadczenie o niekaralności Wykonawcy (jeśli osoba fizyczna) i koordynatora.
  • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 4).
  • Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publicznych i prywatnych (załącznik nr 6).
  • odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (jeżeli dotyczy) lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu,
  • dokument zawierający upoważnienie do reprezentowania podmiotu w zakresie złożenia oferty oraz zawarcia w imieniu podmiotu składającego ofertę umowy z Gminą Wieluń (dotyczy podmiotów, które w dokumencie stanowiącym podstawę działalności
    nie posiadają informacji  o osobach upoważnionych do ich reprezentowania).

 

VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT

Ofertę należy złożyć w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wieluniu wyłącznie na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) w następujący sposób:

  1. osobiście,
    lub
  2. drogą pocztową na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu, ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń                                                                  

w terminie do 01.10.2020 r. do godz. 12.00

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

 

VIII. OSOBA DO KONTAKTU W PRZEDMIOTOWEJ SPRAWIE

  • Sylwia Kielan – tel. (43) 886 07 50 – w sprawach proceduralnych
  • Elżbieta Sołtysiak – tel. (43) 843 43 22 – w sprawach merytorycznych


Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Wieluniu
Katarzyna Tasarz

 

 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
259KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

W oparciu o zasadę konkurencyjności MGOPS w Wieluniu zaprasza do składania ofert na zapewnienie cateringu dla 13 uczestników świetlicy środowiskowej prowadzonej przez MGOPS w Wieluniu, w formie trzech posiłków dziennie: pierwszego - w formie II śniadania, drugiego - w formie dwudaniowego obiadu, trzeciego w formie podwieczorku

15‑06‑2020 13:12:22
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 255 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 26
Informacja wytworzona przez:
Agnieszka Jurczyk , w dniu:  12‑10‑2007 09:21:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Zbigniew Konieczny
email: zkonieczny@mgops.wielun.pl tel.:(43) 8431206 fax: (43) 8434322
, w dniu:  12‑10‑2007 09:21:00
Data ostatniej aktualizacji:
04‑07‑2022 10:34:31
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie